ServiceSupport

Med ServiceSupport holder vi styr på dine serviceleverancer og tager ansvaret for kvaliteten

Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.

Endvidere modtager du hver måned en statistik over hvor mange og hvor ofte, der har været fejl i leverancen, og hvilken type fejl der oftest sker. Ved at føre denne statistik opnår du at vores indsats er e ektiv og målrettet og du opnår sikkerhed for en optimal rengøring uden selv at brug tid på et.

Ring til os i dag på 70 20 80 60 og få et tilbud

Fordele ved ServiceSupport

1. Dine kollegaer kan indrapportere mangler ved rengøringen enkelt og hurtigt

2. Du sparer tid og besvær med klager fra medarbejdere af den manglende rengøring / service

3. Du får sikkerhed for at leverandøren lever op til sine forpligtigelser både på økonomi og kvalitet af den aftalte leverance

4. Du sikrer på den måde at medarbejdere, gæster og kunder altid befinder sig i pæne omgivelser

5. Du får mulighed for at koncentrere dig om jeres kernekompetencer mens vi håndterer servicen

6. Alle klager og spørgsmål vedr. rengøringen rettes direkte til vores specialister

Læs mere om Servicemægleren

Med ServiceTjek kan vi hjælpe jer med at sikre, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.

Når vi taler med vores kunder, møder vi dem ofte på mange forskellige niveauer i deres virksomhed eller organisation – lige fra servicepersonalet og eksterne leverandører til mellemledere og direktører. Derfor er klar og nærværende kommunikation en vigtig del af vores job.

Når en kontrakt om rengøringsydelser lige er underskrevet, har leverandøren ofte fuld fokus på at levere det aftalte. Men når dagligdagen melder sig, er det ikke ualmindeligt, at kvalitetsniveauet stille og roligt daler. Læs hvordan vi kan hjælpe med at I altid får det, I betaler for.

ServiceSupport
Med ServiceSupport slipper du for at håndtere klager over rengøringen. Du og dine kollegaer kan let og enkelt indberette observerede fejl og mangler, og vi sørger for, at der bliver taget action for udbedringen af fejlene.
ServiceAnalyse
Overvejer I at udlicitere jeres rengøring? Med ServiceAnalyse får I et klart billede af, om det kan betale sig. Vi gennemgår jeres serviceydelser, vurderer kvaliteten og giver jer et solidt beslutningsgrundlag.
ServiceUdbud
Et udbud er en omfattende proces, der kræver tid, erfaring og dyb faglig indsigt i både serviceydelserne og den komplekse lovgivning. Med ServiceUdbud sikrer vi, at I kommer optimalt igennem hele udbudsforløbet.
ServiceTjek
Med ServiceTjek sikrer vi, at I altid får det, I betaler for. Gennem løbende inspektion og opfølgning kontrollerer vi jeres rengøringsydelser, dokumenterer kvalitetsniveauet og håndterer dialogen med jeres leverandører.
Bliv klogere
Luk
Play Video Close Video
På 2 min.Videoen

På under 2 minutter fortæller vi dig, hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.

Fik du set vores video?

På under 2 minutter fortæller vi dig hvorfor vi er den helt rigtige samarbejdspartner når det handler om kontrol af dine facility services.